No laitetaan sitten se jalka oikealle puolelle niin tuostakin probleemasta päästään. Rosterilattaa Motonetista ja rosteritankoa jo olikin. Prässillä latat sopivaan kulmaan. Ja kulmaan tein kiilapalan, joten varmasti kestää tuon malmikasan alla. Latta oli nelimillistä ja sivujalan hahlo 8mm, kaksi lattaa päällekkäin ja saumaa reunoihin. Sorvilla pyöräytin tapin ja siihen uran jouselle. Rosteria puikolla räkiessä totesin sen hitsaantuvan paremmin kuin musta rauta hitsaantuu. Tosin jäähtyessään ampuu kuonaa niin että olo on kuin ampumaradalla väärään aikaan taulua vaihtamassa.
Ja kyllä tuli taas hyvä kun itse tekee. Sivujalan olin katkaissut aiemmin summassa, sen voi joutua vielä katkomaan uusiksi koska näyttää liian pitkältä.
Samalla kun rosteria leivoin, päätin tehdä äänenvaimentimen kannakkeen samasta tavarasta. Natsat päihin, niihin kierre sisään ja hitsillä tangon päihin. Siisti kiinnitys kun ei jää edes pultinkannat näkyviin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti