Ääni on todella maukkaan oloinen. Ehkä ens viikonloppuna ulos kokeilemaan mitä se on oikeasti, sisällä kun aina kaikuu ja kumisee.
Kaksi muuta kaasaria vuosi yli, eli niissä oli kohot jumissa ala-asennossa. Ultrapesukylvyn jälkeen paikat on varmaan olleet niin puhtaat, että kevyttä hapettumista on tapahtunut. Nämäkin irti ja kolmannella kertaa jo "puhdasta" käyntiä ilman bensatulvaa. Koko talven olen hakenut suoravetoisia ebaystä, mutta aina hinnat karkaa henkisen rajan yli. Haluttuja pirulaisia. Samalla olen hakenut tietoa noista pahamaineisista CV-kaasareita. Löyty HRC:n edeltäjän RSC:n alkuperäinen ohje virittämisestä. Kittisarjoja yliporauskokoineen on ollut tarjolla 135 heppaan saakka. Kuivasumppua, kuivakytkintä, close ratio vaihdeaskia ja muuta mukavaa.
Mutta myös ohje miten noi kaasarit muutetaan toimimaan ilmansuodatinkotelotta. RSC:llä on ollut pelkät imusuppilot tarjolla. Voisi kuvitella että se vastaa noin samaa kuin vapaavirtaussuttari. Nää kaasarithan on kalvottomat ja luultavasti väljät tällä kilometrimäärällä. Joten kokeillaan vähän modifioida ohjeiden mukaan. Sitten kokeilua ja armotonta suutinarpomista. Frendillä on laajakaistalambda, joten ehkä tän jaksaa jopa säätää jos kaasarit yhtään alkaa toimimaan. Jos ei, ens talvena sitten tonni rahaa suoravetosiin ja homma ratkeaa varmasti.
Lisäksi ostin Tuonon etulokkarin, josta tulee arkilokkari mopoon. Ehkä se vähän suojaa moottoria ja runkoa kivisateelta. Teippaan tuohon valkoisella muovilla aluksi lokkarikuvion, muut modaukset ja maalaukset mahdollisesti myöhemmin. Tuonon lokkarin taaemmat kiinnikkeet piti poikkaista ja tehdä uusi kiinnitysreikä, mutta aika helppo sovitus.
Holkit vetoakseliin pitää vielä saada sorvautettua ja sitten tää olis valmis. On siinä hommaa ollutkin omiksi tarpeiksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti